Κατάστημα auteco ΚΤΕΟ |  Θεσσαλονίκη 

Ελέγξτε το όχημά σας στη Θεσσαλονίκη, στο ΚΤΕΟ της auteco, στην περιοχή της Πυλαίας. Στον σταθμό πραγματοποιείται τεχνικός έλεγχος ΚΤΕΟ, εκδίδεται κάρτα ελέγχου καυσαερίων καθώς και όλες οι άλλες υπηρεσίες ΚΤΕΟ. Αξιόπιστα και γρήγορα για όλους τους τύπους οχημάτων με τα υψηλότερα πρότυπα ασφάλειας και πιστοποίηση κατά ISO 9001:2015.

Στοιχεία Επικοινωνίας

Κλείσε τηλεφωνικό ραντεβού:

auteco ΚΤΕΟ - Θεσσαλονίκη

Αγ. Αναστασίας 13, Τ.Κ. 570 01, Πυλαία  (Δίπλα στο Mediterranenan Cosmos)

Ώρες Λειτουργίας

Καθημερινά: 08:00 - 18:00Σάββατο: 08:00 - 16:00

Οδηγίες πρόσβασης auteco ΚΤΕΟ Θεσσαλονίκη

Από Ε.Ο. Θεσ/νίκης-Μουδανιών:
Βγαίνετε στην έξοδο για Mediterranean Cosmos και συνεχίζετε προς το πάρκινγκ του Magic Park επί της Αγ. Αναστασίας. Συναντάτε την Auteco  αριστερά στα 100μ.

Από Λ. Γεωργικής Σχολής:
Στρίβετε στο φανάρι του ΙΚΕΑ στην Ασκληπιού προς Διαβαλκανικό Ιατρικό Κέντρο. Συνεχίζετε ευθεία και 100μ μετά το ξενοδοχείο “Nikopolis” (πρώην “Kempinski”) στρίβετε αριστερά στην Αγ. Αναστασίας. Συναντάτε την Auteco  δεξιά στα 200μ.

Κλείστε εύκολα το ραντεβού σαςσυμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας

Εμπειρίες πελατών

KTEO Auteco - Θεσσαλονίκη place picture
4.7
Based on 2653 reviews
powered by Google
Άψογη συνεργασία και εξυπηρέτηση
Εντυπωσιακή η άψογη οργάνωση και η ταχύτατη εξυπηρέτηση!
maragkos nikos profile picture
maragkos nikos
6 days ago
Επαγγελματισμος ευγένεια άμεση εξυπηρέτηση καθαριότητα σε ένα πολύ ωραίο χώρο
Nikos Ntinas profile picture
Nikos Ntinas
6 days ago
Γρήγορη και άψογη εξυπηρέτηση
Gian E profile picture
Gian E
1 week ago
Tasos Domp profile picture
Tasos Domp
2 weeks ago
Οι καλύτεροι με διαφορά. Απο ευγένεια, απο εξυπηρέτηση, απο συμπεριφορά. Είναι εξαιρετικοί σε όλα. Εύχομαι να συνεχίσουν με την ίδια ευσυνειδησια
Nena Koxliaridou profile picture
Nena Koxliaridou
2 weeks ago
Miri Tola profile picture
Miri Tola
3 weeks ago
Άριστος μάστορας
Mo Panagiotis profile picture
Mo Panagiotis
3 weeks ago
Κλασσικο κτεο. Τιποτα παραπανω, τιποτα λιγοτερο
Costas Diamantis profile picture
Costas Diamantis
4 weeks ago
Antonis Kossifas profile picture
Antonis Kossifas
4 weeks ago
Tereza Strantsou profile picture
Tereza Strantsou
4 weeks ago
Tony Vasileiou profile picture
Tony Vasileiou
1 month ago
Ioannis Smirnis profile picture
Ioannis Smirnis
1 month ago
Επαγγελματίες.
Υπέροχη εξυπηρέτηση,πολύ ευγενικό το προσωπικό.
Σωτήρης profile picture
Σωτήρης
2 months ago
Aggeliki Tzika profile picture
Aggeliki Tzika
2 months ago
Πραγματικά από τα καλύτερα ΚΤΕΟ εξυπηρετικοί ,ευγενεστατοι και το κυριότερο άρτιοι στην εργασία τους!
Christos Roidos profile picture
Christos Roidos
2 months ago
Ταχύτατοι, πολύ εξυπηρετικοί και επαγγελματίες. Συνιστάται ανεπιφύλακτα!
Πρόσχαροι και φιλικοί υπάλληλοι που φαίνεται ότι θέλουν να εξυπηρετήσουν. Η διαδικασια κράτησε περίπου 25 λεπτά και η τιμή ήταν λογική, λογικά θα το ξανα προτιμησω.
nikos x profile picture
nikos x
3 months ago
NIKOS GRAMMENOS profile picture
NIKOS GRAMMENOS
3 months ago
Πολύ γρήγοροι και αναπάντεχα σωστοί. Το πηγα μετά απο σερβις και δυσττχως (ίσως και ευτυχως δηλαδή) βρήκαν θέματα σοβαρά τα οποια δεν ειχαν δει στο συνεργείο.
Γρήγοροι και ευγενικοί.
Εύκολη, εύρυθμη και σύντομη η όλη διαδικασία. Ευγενικοί υπαλληλοι. Πολύ καλή και η τηλεφωνική εξυπηρέτηση.
alexis koutsos profile picture
alexis koutsos
3 months ago
Αριστη και ταχυτατη εξυπηρετηση
dimitris profile picture
dimitris
3 months ago
Άψογοι...!!!!
giannis moudio profile picture
giannis moudio
3 months ago
Maria Vasileiadou profile picture
Maria Vasileiadou
3 months ago
N N profile picture
N N
3 months ago
Ότι καλύτερο στον χώρο, γρήγορη εξυπηρέτηση και πάντα ευγενικά όλα τα παιδιά, πηγαίνω όλα τα οχήματα μου διαχρονικά εκεί και πραγματικά αξίζουν 5 αστέρια.
Panos Ntokos profile picture
Panos Ntokos
4 months ago
ΜΑΤΘΙΛΔΗ profile picture
ΜΑΤΘΙΛΔΗ
4 months ago
Ταχύτατη εξυπηρέτηση, ευγενέστατο και καταρτισμένο προσωπικό
Aggelina profile picture
Aggelina
4 months ago
theargonnickel profile picture
theargonnickel
4 months ago
Άψογη εξυπηρέτηση. Δεν περίμενα πολύ. Φιλική ομάδα.
PANOS VERGOS profile picture
PANOS VERGOS
4 months ago
Ευγενικό προσωπικό γρήγορη εξυπηρέτηση!
Το καλύτερο ευγενια εξυπηρέτηση όμορφες παρουσίες στο servis κλπ.
Maria Papadopoulou profile picture
Maria Papadopoulou
5 months ago
Πάντα πρόθυμο το προσωπικό να εξυπηρετήσει. Μπράβο στα παιδιά στους ελέγχους. Ειδικότερα, ένα ευχαριστώ στο παλικάρι που αμέσως προσπάθησε να με βοηθήσει με ένα πρόβλημα που αντιμετώπισα ξαφνικά με το παράθυρο του οδηγού.
GIANNIS SOTIRIADIS profile picture
GIANNIS SOTIRIADIS
5 months ago
elias trigkas profile picture
elias trigkas
5 months ago
Εντάξει
NIKOS KONTOGIANNIS profile picture
NIKOS KONTOGIANNIS
5 months ago
Γρηγορη εξυυοηρετηση απο πολυ ευγενικους ανθρώπους. Αν κι εχω κτεο πιο κοντα στο σπιτι μου τους προτιμώ και τους προτινω ανεπιφυλακτα.
Dimitris Dimitris profile picture
Dimitris Dimitris
5 months ago
Όλα καλά
Προσωπικό που ξέρει πολύ καλά την δουλειά του και είναι πολύ εξυπηρετικοί και ευγενικοί
Ioannis Karatakis profile picture
Ioannis Karatakis
5 months ago
Πολύ ευγενικοί και εξυπηρετικοί όλοι τους!!
Anthia Matsakidou profile picture
Anthia Matsakidou
5 months ago
Ευγενικοί και εξυπηρετικοί. Ελάχιστη αναμονή και επεξηγηματικός τεχνικός.
April Sparks profile picture
April Sparks
5 months ago
Ότι καλύτερο ανατολικά
Kay Deckstein profile picture
Kay Deckstein
6 months ago
Stelios Mpantis profile picture
Stelios Mpantis
6 months ago
ELENA PRITZAKI profile picture
ELENA PRITZAKI
6 months ago
Chris Biz profile picture
Chris Biz
6 months ago
GEORGE EFSTATHIOU profile picture
GEORGE EFSTATHIOU
6 months ago
Εξυπηρετικοί γρήγοροι προσχαροι
theo imsi profile picture
theo imsi
6 months ago
Ioannis Tzeliou profile picture
Ioannis Tzeliou
6 months ago
Αριστο με καφε οταν περιμενεις και λιχουδιες να τρως
Όλα καλά
KONSTANT CHATZ profile picture
KONSTANT CHATZ
7 months ago
kyr900 profile picture
kyr900
7 months ago
Γρήγορη και άμεση εξυπηρέτηση με σωστό έλεγχο και επαγγελματισμό!!!
ΣΤΕΛΙΟΣ profile picture
ΣΤΕΛΙΟΣ
7 months ago
Dimitris Pas profile picture
Dimitris Pas
7 months ago
nasos mantzios profile picture
nasos mantzios
7 months ago
Ταχύτητα, ευγένεια, άμεση εξυπηρέτηση!!!
Katerina Mitia profile picture
Katerina Mitia
7 months ago
Alexios K. profile picture
Alexios K.
7 months ago
Stavros Kirkilis profile picture
Stavros Kirkilis
7 months ago
Επαγγελματική συμπεριφορά !!!
ILIA MARGO profile picture
ILIA MARGO
7 months ago
sophie ioannidou profile picture
sophie ioannidou
7 months ago
dimakoslena profile picture
dimakoslena
7 months ago
nikos tenidis profile picture
nikos tenidis
8 months ago
Πάντα και όλοι τους, ευγενικοί και εξυπηρετικοί. Συνίσταται ανεπιφύλακτα αυτό το ΚΤΕΟ.
Tom kouts profile picture
Tom kouts
8 months ago
Sic Depon profile picture
Sic Depon
8 months ago
Γρήγοροι, εξυπηρετικοί, ευγενικοί.
Nikos Kamadis profile picture
Nikos Kamadis
8 months ago
Πολύ καλή εξυπηρέτηση και άμεση!
Chrysi Dalampira profile picture
Chrysi Dalampira
8 months ago
Συγχρονος χωρος με ευγενικο προσωπικο χωρις ιδιατερη αναμονη.
Dimitris Fourikos profile picture
Dimitris Fourikos
8 months ago
Ευγενικό προσωπικό,άμεση εξυπηρέτηση!
MARIA MAYREA profile picture
MARIA MAYREA
8 months ago
Menelaos Kesidis profile picture
Menelaos Kesidis
8 months ago
Sylvia Tsakiri profile picture
Sylvia Tsakiri
8 months ago
Φιλικό περιβάλλον.
Άμεση εξυπηρέτηση.
Δεν χρειάστηκε να κλείσω ραντεβού για ανανέωση κάρτα καυσαερίων!
Ilias Martinis profile picture
Ilias Martinis
8 months ago
Άψογη εξυπηρέτηση
thanos patsi profile picture
thanos patsi
9 months ago
Alexandros Kats profile picture
Alexandros Kats
9 months ago
Pavlos Fotiadis profile picture
Pavlos Fotiadis
9 months ago
Πολύ καλες σύγχρονες εγκαταστάσεις άμεση εξυπηρέτηση
Dimitris 108 profile picture
Dimitris 108
9 months ago
Εξαιρετική εξυπηρέτηση!
Σοβαροί,Επαγγελματιες και Άνθρωποι. Την Πέμπτη μας έκαναν έλεγχο χωρίς ραντεβού λίγο πριν το τελευταίο ραντεβού (17:20). Ο επικεφαλής της βάρδιας ευγενικός και όλοι οι εργαζόμενοι επαγγελματίες. Το συστήνω ανεπιφύλακτα.
Petros Ch profile picture
Petros Ch
9 months ago
Τελεια εξυπηρετηση
Elena.lydia Kam profile picture
Elena.lydia Kam
9 months ago
Πολυ καλές εγκαταστάσεις. Άμεση και γρήγορη εξυπηρέτηση. Ευγενικο προσωπικό. Ταχύτατος έλεγχος του οχήματος.
Dinos profile picture
Dinos
9 months ago
Αμεσοτητα & επαγγελματισμο
tania filippou profile picture
tania filippou
10 months ago
sakis mark profile picture
sakis mark
10 months ago
Πολύ ευγενικο το προσωπικό και σωστά εκπαιδευμένο
Katerina Stamouli profile picture
Katerina Stamouli
10 months ago
Πολύ καλή εμπειρία. Επαγγελματίες, γρήγοροι και αποτελεσματικοί, ξέρουν τη δουλειά τους. Η οργάνωση εξαιρετική: σε ειδοποιούν εγκαίρως πριν λήξει το ΚΤΕΟ με μήνυμα, σε ξαναπαίρνουν για ραντεβού και το επιβεβαιώνουν άμεσα με SMS. Όλη η διαδικασία κύλησε άψογα.
Οι τιμές είναι λίγο πιο πάνω σε σχέση με άλλα ΚΤΕΟ (περίπου +5€), αλλά προσωπικά θεωρώ ότι αξίζει λόγω της εξυπηρέτησης και της συνέπειάς τους.
Την τελευταία φορά που πήγα σε άλλο ΚΤΕΟ ήταν πριν από 6 χρόνια, όπου ήμουν επίσης πολύ ευχαριστημένη. Παρ’ όλα αυτά, πλέον δεν το αλλάζω – έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένη από την Auteco, παρόλο που δεν έχω πρόσφατη εμπειρία από αλλού για σύγκριση.
Giorgos G. profile picture
Giorgos G.
10 months ago
Άμεση εξυπηρέτηση πελατών ευγένεια υπαλλήλων. Εύγε!!!!
Άριστη εξυπηρέτηση καθαρό περιβάλλον ευγένεια συνέπεια.
Dimitris Stergiou profile picture
Dimitris Stergiou
10 months ago
ilias voutsas profile picture
ilias voutsas
10 months ago
Vasilis Lialios profile picture
Vasilis Lialios
10 months ago
Άψογη εξυπηρέτηση, ευγένεια και ταχύτητα στη διεκπεραίωση του ελέγχου.
PANAGIOTIS PETRIDIS profile picture
PANAGIOTIS PETRIDIS
10 months ago
periklis stavridis profile picture
periklis stavridis
11 months ago
Grigoris Grimbizis profile picture
Grigoris Grimbizis
11 months ago
Kostas Matis profile picture
Kostas Matis
11 months ago
Hans-Jürgen Wolter profile picture
Hans-Jürgen Wolter
11 months ago
Δεν υπάρχει κάτι τέτοιο στη Γερμανία. Είναι ένα θαύμα για μένα. Άνθρωποι με μια καρδιά.
Apostolos Oikonomou profile picture
Apostolos Oikonomou
11 months ago
Anna Margazoglou profile picture
Anna Margazoglou
11 months ago
Nik Pas profile picture
Nik Pas
11 months ago
Επαγγελματίες εύκολο ραντεβού έγκαιρη ειδοποίηση
Stelios Gazis profile picture
Stelios Gazis
11 months ago
Christos Kariotis profile picture
Christos Kariotis
11 months ago
Πολύ εξυπηρετικοί
stavros vl profile picture
stavros vl
12 months ago
Iraklis profile picture
Iraklis
12 months ago
Nah Bro profile picture
Nah Bro
12 months ago
Το προσωπικό πολύ ευγενικό, ο χώρος αναμονής δροσερός (επισκέφτηκα τον χώρο καλοκαίρι) και έλεγχος πολύ γρήγορος και σωστός.
Ευγενέστατο και εξυπηρετικό προσωπικό
G30RG3 K4R4MP profile picture
G30RG3 K4R4MP
12 months ago
Nick Moustakas profile picture
Nick Moustakas
12 months ago
Alexia Kosmidou profile picture
Alexia Kosmidou
12 months ago
Tasos Anagno profile picture
Tasos Anagno
12 months ago
Δεν γνωρίζω πόσο αξιοπιστες μπορεί να είναι οι απόψεις
Kosmas Patrikis profile picture
Kosmas Patrikis
12 months ago
Giannis Gompos profile picture
Giannis Gompos
12 months ago
Άψογοι,όπως πάντα! Φυσικά δωρεάν καφές η αναψυκτικό,μπράβο τους!
lampros gaidartzis profile picture
lampros gaidartzis
12 months ago
Xristos Manikas profile picture
Xristos Manikas
12 months ago
giorgos argiriadis profile picture
giorgos argiriadis
12 months ago
Άμεση εξυπηρέτηση. Πολύ ικανοποιημένος με τις υπηρεσίες!!
Εξαιρετικοί επαγγελματίες. Όλο το προσωπικό είναι καταρτισμένο και ευγενικό.
vaios x profile picture
vaios x
1 year ago
Lina Gkadri profile picture
Lina Gkadri
1 year ago
Mar Vi profile picture
Mar Vi
1 year ago
Γρήγορη εξυπηρέτηση και πολύ ευγενικοί !!
Ευγένεια ωραίος χώρος για την αναμονή με παροχές για καφέ κλπ από αυτόματα... γρήγορη και σωστή εξυπηρέτηση 👌
ILI ILI profile picture
ILI ILI
1 year ago
Τελειώνεις εύκολα, γρήγορα και με τιμή λογική! Κλείνεις οπότε σε βολεύει ραντεβού, περιμένεις λίγο σε έναν ωραία διαμορφωμένο χώρο είτε μέσα είτε έξω και με καφέ κέρασμα και έχεις περάσει ΚΤΕΟ! Συνιστάται, πολύ περισσότερο αν σας βολεύει και η τοποθεσία (δίπλα στο εμπορικό κέντρο Mediterranean Cosmos).
Ενημέρωση 12-6-25: Εξακολουθεί να παραμένει ένας γρήγορος και εύκολος τρόπος να περάσεις ΚΤΕΟ.
Γιώργος profile picture
Γιώργος
1 year ago
Πολύ καλή εξυπηρέτηση και οργάνωση
Πολύ καλή εξυπηρέτηση! Ειδοποιούν τηλεφωνικώς να σου υπενθυμίσουν εγκαίρως ότι πρέπει το όχημα να περάσει ΚΤΕΟ.. πολύ ευγενικό προσωπικό και πολύ καλή οργάνωση!
Ευγενικοί, άμεση εξυπηρέτηση, ωραίες εγκαταστάσεις
Άριστη εξυπηρέτηση
Κανένα παράπονο
Εξαιρετική συνεργασία όλα τα χρόνια που πηγαίνω το αμάξι για έλεγχο
spiros sarai profile picture
spiros sarai
1 year ago
Fadom Lord profile picture
Fadom Lord
1 year ago
Τέλεια εξυπηρέτηση,άμεση και γρήγορη σε ένα ευχάριστο και ασφαλές περιβάλλον!
Θα το ξαναπροτιμήσω!
Mitch profile picture
Mitch
1 year ago
Καλή και γρήγορη εξυπηρέτηση
Antonis profile picture
Antonis
1 year ago
Χρόνια πελάτης, αυτοκίνητο, μηχανή.
Δεν έχω περιμένει πότε ούτε πέντε λεπτά,πάντα γρήγοροι!
Sakis profile picture
Sakis
1 year ago
Stefanos Pittas profile picture
Stefanos Pittas
1 year ago
Άψογη εξυπηρέτηση.
kwstas plalas profile picture
kwstas plalas
1 year ago
Nikos Boutsikas profile picture
Nikos Boutsikas
1 year ago
Christos Lyras profile picture
Christos Lyras
1 year ago
Χωρίς καθυστερήσεις, ευγενικό προσωπικό, καλή εξυπηρέτηση !
Πολύ εξυπηρετικό προσωπικό!!!
Πολύ καλή εξυπηρέτηση
ola kala profile picture
ola kala
1 year ago
Bilbil Zogi profile picture
Bilbil Zogi
1 year ago
John Batanidis profile picture
John Batanidis
1 year ago
Άμεση εξυπηρέτηση.
Είχα κλείσει το ραντεβού μου από πριν. Πήγα στην ώρα μου, όλα ήταν έτοιμα και στους χρόνους που μου είχαν πει!!! Το προσωπικό ήταν ιδιαίτερα εξυπηρετικό, όλα λειτούργησαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο!! Μπράβο σας 👏
Ευγενέστατο προσωπικό, γρήγοροι. Πολύ οργανωμένη επιχείρηση από την υποδοχή μέχρι μέσα στους τεχνικούς. Με ενημέρωσαν πλήρως τι χρειάζεται να επισκευαστεί στο αυτοκίνητο. Συνιστώ ανεπιφύλακτα. Ακούνε και Offradio I am impressed !! Συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Lida Koronaiou profile picture
Lida Koronaiou
1 year ago
Φιλικό προσωπικό, ευκολία στο κλείσιμο ραντεβού την ώρα που σε βολεύει. Η εξυπηρέτηση ήταν άμεση και τόσο το προσωπικό στην υποδοχή όσο και ο μηχανικός ήταν πολύ φιλικοί και γρήγοροι.
Medipharmacy profile picture
Medipharmacy
1 year ago
Όλα κύλισαν ομαλά.
Είμαστε πελάτες πολλά χρόνια με 2 αυτοκίνητα, κι ο έλεγχος είναι πάντα επιμελής, χωρίς καθυστερήσεις των ραντεβού και με άψογη εξυπηρέτηση. Ασφαλώς και συνιστώ.
kon profile picture
kon
1 year ago
Πήγα πρόσφατα το αμάξι μου για ΚΤΕΟ και πραγματικά εντυπωσιάστηκα! Το προσωπικό ήταν απίστευτα φιλικό, η εξυπηρέτηση άμεση και η διαδικασία πάρα πολύ γρήγορη! Και για να μην ξεχνάμε, υπήρχε δωρεάν καφές από το μηχάνημα, οπότε η αναμονή ήταν ευχάριστη! Ο χώρος ήταν πολύ όμορφος και καθαρός, κάτι που πάντα μετράει. Γενικά, ήταν μια πραγματικά άνετη και χωρίς άγχη εμπειρία. Όλα πήγαν όπως έπρεπε, γρήγορα και με χαμόγελο. Το συστήνω σίγουρα!
Μια ευχάριστη διαδικασία από ένα έμπειρο αλλά και ταυτόχρονα ευγενικό προσωπικό για να περάσεις έλεγχο το αυτοκίνητο σου.
Πήγα πρώτη φορά και θα συνεχίσω πλέον να πηγαίνω από εδώ και πέρα.
Johnny_Sav profile picture
Johnny_Sav
1 year ago
rafas malidis profile picture
rafas malidis
1 year ago
Γρηγοροι, εξυπηρετικοι, επεξηγηματικοι, φαινεται οτι το προσωπικο ασχολειται με τους πελατες. Μπραβο!
Πολύ καλή εξυπηρέτηση ευγένεια και επαγγελματισμος μπορώ να πω μετά την σημερινή μου επίσκεψη για τον περιοδικό έλεγχο της μηχανής.
Nondas Kitsos profile picture
Nondas Kitsos
1 year ago
Είναι πάντα ευχάριστο να επισκεφθείτε και να κάνετε τους νομικά απαραίτητους ελέγχους εδώ.

Εξαιρετικά επαγγελματικό, ωραίο περιβάλλον για αναμονή, πολύ γρήγορο, πολύ ασφαλές.
Thanos TDM profile picture
Thanos TDM
1 year ago
Καθαρός χώρος, γρήγορη εξυπηρέτηση, ευγένεια από το προσωπικό !!
Εύκολη πρόσβαση !
Το δοκίμασα γιατί δεν ήμουν ευχαριστημένος από το προηγούμενο που πήγαινα !!
Με κέρδισαν για πελάτη ..
Akis Koum profile picture
Akis Koum
1 year ago
Πάντα τυπικοί εξυπηρετικοί πολύ.Τα ραντεβού τηρούνται ευλαβικά.γρηγορη εξυπηρέτηση.ωραίο περιβάλλον αναμονής και επαγγελματισμός χωρίς να σε κουράσουν καθόλου.πινεις κ καφεδάκι κούτρα από αυτόματο πωλητη.Τι άλλο θες;
ωραιο κτεο
Μεγάλος
Εξαιρετική και γρήγορη εξυπηρέτηση !
Philippos profile picture
Philippos
1 year ago
Okay profile picture
Okay
1 year ago
Dimitris Kalf profile picture
Dimitris Kalf
1 year ago
VAS DIM profile picture
VAS DIM
1 year ago
Stat Trix profile picture
Stat Trix
1 year ago
Άμεση εξυπηρέτηση άνετη Διαδικασία χωρίς ανανονες
riti basha profile picture
riti basha
1 year ago
Άνετο, καθαρό και πολύ ωραίο περιβάλλον κατά την αναμονή. Απόλυτα ακριβής στην τήρηση του ραντεβού. Φιλική εξυπηρέτηση.
Εξυπηρετηση και ευγενια και από το τεχνικό προσωπικό αλλά και από την γραμματεία
Lianis Simeon profile picture
Lianis Simeon
1 year ago
Πήγα σήμερα πρώτη φορά σε αυτό το ΚΤΕΟ να περάσω το αμάξι και έπαθα πλάκα με την γρηγοράδα τους (είχα κλείσει ραντεβού) και την ευγένεια τους ξέρω αυτονόητα πράγματα αλλά στο άλλο που πήγαινα χρόνια ήταν τα ανάποδα οπότε συνεχίστε έτσι μόλις κερδίσατε ακόμα έναν πελάτη .
Το αυτοκίνητό σας ελέγχεται πολύ γρήγορα! Σε 20 λεπτά είμαστε έτοιμοι να φύγουμε!!
Οργανωμένοι καθαροί και σωστοί επαγγελματίες.
ALIEN GAMER profile picture
ALIEN GAMER
1 year ago
ΑΨΟΓΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ,ΕΥΓΕΝΙΑ,ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΣ, ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΜΟΝΕΣ.
Άψογη εξυπηρέτηση.
Angelos Karpetis profile picture
Angelos Karpetis
2 years ago
Σε 15 λεπτά είχα τελειώσει με ΚΤΕΟ και κάρτα καυσαερίων. Και αν έχει παρέλθει η ημερομηνία κανονίζουν αυτόματα και την πληρωμή του "προστίμου" χωρίς να χρειαστεί να κάνετε εσείς κάτι.
Γρήγορα άνετα και ξεκούραστα. Μάλιστα είχα ραντεβού στις 17:00 αλλά εξυπηρετήθηκα ένα 20λεπτο νωρίτερα, έχοντας φτάσει και νωρίτερα στο χώρο.
Γρήγορη, επαγγελματική εξυπηρέτηση. Έκλεισα ραντεβού για κάρτα καυσαερίων αυθημερόν (σε 1 ώρα) και εξυπηρετήθηκα σε περίπου 15 λεπτά (12€). Ο χώρος είναι προσεγμένος και καθαρός.
Σε προηγούμενες, πολλές επισκέψεις για έλεγχο ΚΤΕΟ είχα πάντα την ίδια θετική εμπειρία. Παλιότερα είχαν κάποιες προσφορές/δώρα (πχ υαλοκαθαριστήρες), εδώ και καιρό δεν έχω δει κάτι παρόμοιο.
όλα άψογα.
Βγάζω 1 αστέρι γιατι κολλάνε αυτοκόλλητο διαφημιστικό στο μπαμπρίζ χωρίς ενημέρωση. Ισχυρίζονται ότι είναι το αυτοκόλλητο που δείχνει την ημερομηνία του ελέγχου και την επονυμία τους. Αυτό το αυτοκόλλητο όμως δεν είναι υποχρεοτικό. Υποχρεωτικό απο τον νόμο είναι αυτό στην πινακίδα του κράτους. Λόγω λοιπον της τζάμπα διαφήμησης στο μπαμπρίζ μου, αφαιρώ ένα αστέρι

Update: ...και το είχα αναφέρει εξαρχής να μην κολλήσουν κανένα δικό τους αυτοκόλλητο και μου είπαν δεν κολλάνε
Και γιατί να ξεχάσω το ραντεβού αφού παίρνετε τηλέφωνο για αυτόν τον λόγο. Θα έχω ένα άσχημο αυτοκόλλητο 2 χρόνια στο μπαμπριζ μου για να θυμάμαι το ραντεβού; ΡΩΤΗΣΤΕ πριν κολλήσετε κάτι σε μπαμπριζ. Τουλάχιστον ξεκολλάει ευκολα όπως λέτε.
ΕΝΑΣ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΣ ΧΩΡΟΣ ΑΝΕΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΟΣ..ΜΕ ΑΙΘΟΥΣΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ ΜΕ ΟΘΟΝΗ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΤΩΝ ΕΛΕΓΧΩΝ ΤΟΥ ΙΧ ΣΟΥ..ΕΥΓΕΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ...ΓΡΗΓΟΡΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ..ΠΑΝΤΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΗ Η ΔΕΣΠΟΙΝΙΔΑ ΣΤΑ ΔΕΞΙΑ...ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΩΡΕΑΝ ΡΟΦΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΦΕΔΕΣ !!!ΕΥΓΕ!!!

Τα καταστήματά μας

ΑΘΗΝΑ

Λεωφόρος Αθηνών 107 Τ.Κ. 104 47, Αθήνα

ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Λεωφόρος Κηφισού 88 Τ.Κ. 183 46, Μοσχάτο

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Αγ. Αναστασίας 13, Τ.Κ. 570 01, Πυλαία

Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter μας και ενημερωθείτε πρώτοι για νέα και διαγωνισμούς.

    Privacy Preference Center